לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

פינות אוכל- האם אתם מכירים את המושג הזה? בתור מבוגרים אנחנו הופכים להיות כל כך עסוקים עד שאין לנו זמן לשבת עם עצמנו ולהקדיש את מלוא תשומת הלב שלנו לאכול שאנחנו מכניסים לתוך הגוף- אנחנו בד"כ נוטים פשוט לחטוף משהו מהמקפיא, להכניס אותו למיקרוגל ולצאת החוצה במהירות כדי להספיק לפגישה החשובה או לעבודה.
בתור ילדים מודרניים אנחנו לא יודעים מה זה כי תרבות האוכל המהיר מאפשר לנו להזמין אוכל מוכן או לחמם אותו במיקרוגל ולשבת מול הטלויזיה כדי לצפות בסדרה האהובה עלינו.

הרגלי האכילה בחיים המודרניים הפכו פינות אוכל לדבר שכמעט מיותר, וחבל.
פינות אוכל אמורות להיות המקום שלנו עם עצמנו ולעצמנו- פינות אוכל אמורות להיות המקום שבו אנחנו מקדישים את כל תשומת הלב שלנו לאוכל שאנחנו מכניסים לתוך הגוף שלנו- בודקים האם זה בריא לנו, מה הטעם שלו וכמה אנחנו באמת צריכים לאכול לפני שנגיד שמספיק לנו.

האוכל הפך להיות משהו שהוא ברור מאליו עבור האנשים דווקא זה הופך אותו לממש לא ברור מאליו- אנשים אוכלים דברים שמזיקים להם ובצורה שמזיקה להם בלי להתחשב בהשלכות שיש לזה על הגוף שלהם- בטווח הארוך ובטווח הקצר.
אנשים מתמכרים לסוכר וקפה ואוכלים בצורה לא מסודרת ובכמויות לא סדירות- כל אלה יוצרים מעמסה על הגוף שמנסה להפטר מהרעל שנכנס לתוך הגוף שלו עד שבסופו של דבר הוא קורס ואנחנו נעשים חולים.

פינות אוכל הן התחלה טובה- פינות אוכל יכולות להוות מקום למפגש חברתי או מקום לנו עם עצמנו או עם המשפחה שלנו. ארוחות משפחתיות צריכות לחזור לאופנה- כל המשפחה יושבת מול פינות אוכל וסועדות את ליבן בארוחות נפלאות. אם קשה להתחיל בארוחה בכל יום אפשר לעשות ארוחה בכל שבוע או אפילו ארוחה בכל חודש- העיקר להתחיל. בסופו של דבר זה יצור הרגל לאכול בצורה נכונה- בישיבה, ישובים מול פינות אוכל, בלעיסה נכונה ובתשומת לב למה שאנחנו מכניסים לגוף והאם זה בריא (וטעים) לנו.

פינות אוכל מאפשרות לנו להקדיש זמן לעצמנו- להרחיק את כל דאגות היום-יום ולשבת עם עצמנו לבד (אפילו אם אנחנו בחברת אנשים) ולספק לגוף שלנו את הצרכים שלו (ובואו לא נשכח שהגוף שלנו סוחב אותנו במשך כל הזמן אז מן הראוי שנתייחס אליו בכבוד ולפחות נאכיל אותו בדברים מזינים)
פינות אוכל עשויות להיות מקום מפלט לאלה שהחיים שלהם לחוצים מדי ועמוסים מדי ועשויות לאפשר להם להניח בצד את כל הדאגות, לפחות בזמן האכילה, ולהקדיש את מלוא תשומת הלב לאוכל.
אח"כ הם יכולים לחזור לפאניקות ופגישות ומרדף אחרי השעון, אבל לפחות בזמן הארוחה הם יכולים להיות רגועים.